Veebipoe Pandora Laegas (edaspidi Pandora Laegas) omanik on Pandora Laegas OÜ registrikood (14625525), asukohaga Karjavälja tänav 4, 12918 Tallinn, Eesti.
Lepingu sõlmimine
• Pandora Laegas ja Kliendi vahel jõustub rendileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Pandora Laegas OÜ arvelduskontole.
• Tooteid enne rendilepingu jõustumist ei broneerita.
Teenuse hind ja tasumine
• Pandora Laegas pakutavate teenuste hinnad on märgitud tootelehtedel.
• Kleidi minimaalne rendiperiood on 3 päeva.
• Rohkem kui 3 päeva hind kokkuleppel
• Kõikide teenuste hinnad on esitatud eurodes.
• Veebipoes toimub maksmine panga ülekandega peale tellimuse esitamist. Vastavad juhised kuvatakse ekraanile, mis kontod ja pangad ning millises summas makse sooritada.
• Kleidile ise järgi tulles on võimalik tasuda ka sularahas.
Tagatisraha
• Iga kleidi rendihinnale lisandub tagatisraha 25€, mis tagastatakse Kliendile peale toote meieni tagasijõudmist ja üle kontrollimist.
• Juhul, kui kleidil esineb auke, mida on võimalik kergesti ära parandada, on meil õigus 50% tagatisraha kliendilt sisse nõuda.
• Juhul, kui kleiti pole võimalik taastada, on meil õigus tagatist mitte tagastada.
• Kui laenutatud kleit on täielikult rikutud või kaotatud, esitame kahjunõude esemete maksumuse ulatuses.
• Laenutatud esemeid ootame tagasi kokkulepitud ajaks. Kokkulepitust hiljem tagastamise korral on meil õigus 50% tagatisrahast kinni pidada.
• Kui kleite ei õnnestu tagastada kokkulepitud ajal, palume helistada (+372 5345 5261) ja proovime kokku leppida sobiva aja.
• Kui kleidid pole tagastatud nädal aega (7 päeva) peale kokkulepitud aega, on meil õigus 100% tagatisraha kinni pidada.
Transport
• Kleidi postitame päev enne broneerimiskuupäeva, arvestusega, et saaksite selle kätte esimesel broneeritud kuupäeval.
• Teenuse hinnale lisandub transporditasu vastavalt valitud kättetoimetamisviisile. Valida on võimalik Smartposti, Omniva, DPD või ise järgi tulemise vahel (Pandora Laegas kauplus Mustika Keskuse II korrusel)
• Kleite on võimalik tellida üle Eesti.
• Kauba tagastamine pakiautomaati on Kliendi tasuda.
• Kleidi palume postiga saates tagastada viimasel broneeritud päeval. Kui peaks tekkima viivitus palume sellest meile kohe teada anda info@pandoralaegas.ee, et saaksime vajadusel järgmist klienti hoiatada.
Tellimuse vormistamine
• Valige soovitud kleit välja, vajutage ´´soovin kleiti´´ ning teid suunatakse kontaktivormi kuhu saate kirjutada mis number kleiti soovite, oma kontaktandmed, soovitud kuupäevade vahemik ning võtame sinuga ühendust!
Arvestusega, et esimesel päeval saate kleidi kätte ja viimasel peate selle uuesti postitama.
• Kleidi paneme teele päev enne broneerimiskuupäeva, arvestusega, et see jõuab teieni esimesel broneeritud päeval
• Kleidi palume postitada või meile tagastada viimasel teie broneeritud päeval.
• Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Pandora Laegas OÜ arvelduskontole.
• Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida meiepoolsel põhjusel (näiteks eelmine klient ei ole kleiti õigeaegselt tagastanud), teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul teate saatmisest, makse tasume kontole millelt see meieni jõudis.
• Kui postiga tellitud kleit mingil põhjusel siiski ei sobi, siis palume see hiljemalt järgmisel päeval meile tagastada/postitada ja meid ka informeerida sellest info@pandoralaegas.ee või 5345 5261. Kui meid pole informeeritud ja tagastate kleidi broneeringu lõppedes, eeldame, et kleit sobis teile ja sellisel juhul rendi eest tasutud summat ei tagastata. Kleidi mitte sobimisel jääb postikulu kliendi kanda. Raha kanname tagasi nii kiiresti kui võimalik, aga hiljemalt 7 päeva jooksul kleidi meieni jõudmisest.
• Mittesobinud kleit peab olema kandmata!
Kleidi tagastamine
• NB! ÄRA PESE KLEITI! Puhastus on laenutuse hinna sees.
• Kauba tagastamine pakiautomaati on Kliendi tasuda
• Kui kleit on väga määrdunud (ei ole võimalik puhastada) või katki, võime jätta tagastamata tagatisraha, teavitame sellest kindlasti klienti.
• Renditud eseme hävinemise korral tuleb Kliendil kahju hüvitada täies ulatuses, esitame hüvitamisele kuuluvas summas arve.
Taganemisõigus
• Kliendil on võimalus loobuda broneeringust 48h enne kleidi välja saatmist ja me tagastame tasutud summa täielikult kontole, kust laekus broneeringu summa.
• Peale kleidi välja saatmist, on Kliendil võimalik loobuda kleidi rendist, kui teavitab meid hiljemalt järgmiseks päevaks, peale kleidi kätte saamist, et kleit ei sobi ja tagastab koheselt kleidi. Välja saatmise postikulu me sellisel juhul ei tagasta
• Tagastatud kleit peab olema kandmata! Vastasel korral eeldame, et kleit sobis teile.
Vaidluste lahendamine
• Kui kliendil on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@pandoralaegas.ee või helistada telefonil +372 5345 5261
• Kui Klient ja Pandora Laegas ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin (https://komisjon.ee/et). Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Pandora Laegas vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Tingimuste muutumine
• Pandora Laekal on õigus e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesoleva lepingu tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama.
• Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel pandoralaegas.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Pandora Laegas ja Kliendi vahel tekkinud õigussuhtele Kliendi poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesoleva lepingu tingimustes on ette nähtud teisiti.